Do našeho obchodního týmu přijmeme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Asistent/ka obchodního ředitele – nákup.
Náplň práce:
- Příprava podkladů pro cenová jednání
- Komunikace s dodavateli, vyjednávání cenových a dodacích podmínek
- Objednávání materiálu
- Komunikace uvnitř firmy, zejména s oddělením logistiky a technickým oddělením.
Nástup možný ihned. Zaškolení je zajištěno.
Základní požadavky:
- Vysokoškolské vzdělání nejlépe obchodního, ekonomického nebo pedagogického směru
- Komunikační a organizační dovednosti
- Chuť učit se novým věcem
- Komunikativní úroveň angličtiny slovem i písmem
- Důslednost a pořádek, schopnost samostatné práce.
Nabízíme:
- Nástupní plat 35 000 Kč – 45 000 Kč + měsíční, pololetní a roční odměny
- Perspektivu platového růstu
- Zajímavou práci v mladém kolektivu
- Pracovní smlouva HPP na dobu neurčitou
- Bezplatné parkování
- Ryze česká firma (velikost firmy cca 200 zaměstnanců)
- Občerstvení na pracovišti a ve vlastní kavárně www.dolicafe.cz
- Péče o chrup ve vlastní špičkové zubní klinice www.dolident.cz
- Společenské, sportovní a kulturní akce pro zaměstnance a jejich rodiny.
Svůj životopis zašlete na email: prace@hokami.cz